hétfő, május 14, 2007

Jó dolgok

Jó hír is legyen mára: a héten megjelenik az a két könyv, melynek a szerkesztésében részt vettem. Az egyik tartalmát teljes egészében én válogattam és rendeztem (ez az antológia), a másik egy előadásgyűjtemény, amiben a szövegeket tisztítottam, fogalmaztam helyenként, hogy az előbeszédből írott anyag legyen.
Ha már láttam, akkor a P. vadiúj fényképezőgépével majd készítek róla fotót és megpróbálom ide betenni.
Addig is lehet nekem szurkolni, hogy a nyomdából kijött változat olyan legyen, amilyennek elképzeltem :)

Most hosszabb időt kívánok szánni az új digitális diktafon tanulmányozására, amivel megnőtt az esélye annak, hogy újrakezdjem a gyűjtéseket, talán éppen az előbbi bejegyzés alaptémájával kapcsolatban. Rékutól kaptam a ketyerét és eddig ahányszor bekapcsoltam, annyi új funkciót fedeztem fel rajta. Nagyon jó kis gép, és sajnos egyelőre okosabb, mint én, úgyhogy a ma este az ismerkedésé :)

Nincsenek megjegyzések: