csütörtök, május 01, 2008

Gyerekkori napló

Tulajdonképpen valami olyasmi volt, mint ez itt, de mégsem, mert nem volt egyáltalán külső szem (legalábbis tudomásom szerint - javítsanak ki az illetékesek, ha tévedek) így tényleg arról és annyit írtam, ami és amilyen terjedelemben éredkelt. 1995-től 1998-ig vezettem rendszeresen naplót, három füzet tartalmát olvastam el ma este.
Először lássuk, mindenféle kommentár nélkül a leggyakrabban előforduló szókapcsolatokat:
- új fiú tetszik
- tényleg szeretem
- elhagyott, én ebbe bele fogok halni
- a másik lány szebb, okosabb, csinosabb
- nincs ennek az életnek semmi értelme
- nem szeretem a fizika órát, folyton meg akarok bukni
- új cipőt kéne venni

Ez kb. a gyakorisági és fontossági sorrendet is jelenti. Az alapgondolkodásom lényegében nem változott, maximum a szókincsem gyarapodott, és már nem tőmondatokban fogalmazok.

2 megjegyzés:

Unknown írta...

Aranyos :)

Névtelen írta...

hm. csak 1998-ig. kíváncsi lettem volna 1999-re.