péntek, február 23, 2007

Kolozsvári táncok (Balla Zsófia) - küldjétek, ha megvan!

Nemrég áradoztam arról, hogy milyen nagyszerű itt Pesten, sok könyv, mindent meg lehet kapni és tessék, most keresnék valamit igazán, és nincs sehol. Gondoltam, hogy a holnapi előadás előtt belekukkintanék Balla Zsófia könyvébe, dedikáltatnám is, erre sehol nem lehet kapni egy darabot sem. Végigszáguldottam a könyvesboltokat, antikváriumokat nemcsak virtuálisan, hanem valójában is (két Grendel könyvvel lettem több), de Balla Zsófia sehol. Volt, ahol hallottak róla, se "sajnos kifogytunk", "éppen elkelt", "volt belőle, de visszaküldtük a kiadónak", "ja, azt ne is keressem, itt biztos nincs." Mostmár csak azért sem adom fel. A holnapi dedikálásról lecsúsztam, de tudni, látni akarom, hogy mit írt az, aki azért jött el otthonról, mert amíg kellett, támogatta a közösséget, de a forradalom után élni akart (egy interjú parafrázisa).

1 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia, ezt nagyon régen írtad, de nekem sokminden megvan Balla Zsófiától, hátha aktuális még a kérésed. Keress meg! anikodaroczi@gmail.com