szombat, augusztus 16, 2008

Cini-cini muzsika

Nem vagyok túl gyors az ilyen passzolgatós labdajátékokban, de most remek kifogás a nyaralás. Egy hete próbálom visszaállítani a kirándulás előtti állapotokat, valahogy visszatalálni a real lifehoz, most jutottam el oda, hogy dadának válaszoljak zene témában.


Suhancos: Egyre másra
(a benne rejlő Nagy László vers egy régi történetet idéz)

Palya Bea: Katikához keserüségem
(az egész Psyché lemezt nagyon szeretem, de csak ezt az egy dalt találtam meg belőle neten)

Katan: Déva

(nem csak ez hallható a linkelt anyagban, de ez az első)

Goulash Exotica: A Zöld Martzi nótája
(szintén van még jó tőlük, de nem nagyon találom a neten)

Kaukázus: Szalai Éva
(no comment, ne vessetek meg érte, jó?)

Csík zenekar: Dal teázáshoz
(látom, hogy a linkelt cuccban autó fordul szerepel, de a lemezen nem ez a címe)

Kispál és a borz: Csillag vagy fecske
(van csík zenekaros változat is, nemkülönben jó)

Két megjegyzés: nem, nem véletlen, hogy mind magyar és mindnek van köze a népzenéhez.
kettő: igazából jelenleg a Csík zenekar legújabb lemeze van végtelenítve az ipodon, kb. két hete nem hallgattam egyebet mellette, de azért a másik hatot is sokáig nyúztam.

Passzolok lámalánynak és rékucnak (utóbbit azért is, hogy folytassa a blogolást).

1 megjegyzés:

Rekuc írta...

Hogy mi milyen különbözőek vagyunk!! :-)