csütörtök, február 07, 2008

Rögzítés

"Kardos G. Gyurit már fél éve eltemettük, amikor még mindig az ő hangja szólt a rögzítőről. Tagoltan, kicsit mereven beszélt, elmondta a számot, a saját, meg a családtagok nevét, aztán sípszó.

Annyira felháborított a hiánya, hogy időről időre felhívtam. Meghallgattam a hangját és letettem a kagylót.

Később megtudtam, hogy a család rövidesen elköltözik. Telefonáltam, füleltem: a szám, a nevek, - vártam a sípszót. Helyette rövid mondat következett, épp olyan tagoltan és mereven: - Na, most már ne hülyéskedj Palika.

Azt hittem hallucinálok, tárcsáztam újra, és a reszelős hang megismételte: - Na, most már ne hülyéskedj Palika.

A sípszó után rámondtam a rögzítőre: - Jó. - És letettem végleg."

(Békés Pál: Rögzítés In: Uő.:Bélyeggyűjtemény)

5 megjegyzés:

Névtelen írta...

:)
...

Névtelen írta...

Mi van véled, olvasol?

Névtelen írta...

Igen, de hamarosan megírom, hogy miket :)

zizzybob írta...

Who are you? What language is this? Why is my blog the only thing listed in English?

Névtelen írta...

Dear zizzybob,
this is a hungarian blog, this is my mothertounge. I found your blog during surfing on internet and i really admire your works, and i´d like to read and watch it in the future, more often, this is why I linked your blog to mine. Not only yours is listed in English, but Megan Russell´s and The Beatles and Feminism blog too.