szerda, november 29, 2006

Emoke vs. Emőke

Ma még szinte semmit sem tudtam kezdeni a Szakokkal, mert állandóan csörgött a telefon, jöttem az emailek, kérések, kérdések. Nem baj, jó érzés, hogy még kellek, még szükség van a segítségemre, csak nem haladok a másik munkával úgy, ahogy kellene. Megint számolok, százalékot és pénzt, gondolkodom, hogy legyen a legjobb, intézem az OTDK-s dolgok útját Pestre, egyeztetek... megint nagyon jó, szinte olyan, mint amikor még az OMDSZ-nek dolgoztam...

Én is aláírtam a Transindexen a tiltakozást, és szeretném minél több embernek a tudomására hozni, hogy ez most fontos. Ennek érdekében visible-ként léptem be ma a messengerre, és megint tapasztalom, hogy az emberek nem is olyan elfoglaltak. Mindnekinek van öt perce, hogy megkérdezze, hogy hogy vagyok, mi a munkám, most épp hol vagyok stb. És érdekes módon, most először nem idegesít, sőt, boldoggá tesz.

Ja, megvan az új személyi. Tegnap vettem ki. Itt kérem tiszta európai minden. A papírok beadása múlt hétfőn is csak 15 perc volt (pénz befizetéssel + sorbanállással együtt), és öt perc alatt ki is tudtam tegnap venni. Meglepődtem, hogy nem Nagy Emoke vagyok, hanem Emőke. Azt mondta a nőci, hogy hát, igen, ahogy a keresztlevelemben van. Akkor az útlevélben miért Emoke? Őket még nem érte el a windows vagy bármi, ahol vannak magyar karakterek is? De azért a személyinek örülök. Csak annak a kis tokának nem (szigorúan az árnyék miatt!!!!), ami a képre sikeredett...

Nincsenek megjegyzések: